Javni razpis za vzpostavitev ali nadgradnjo elektronskega poslovanja v MSP v obdobju 2019-2022 »E-POSLOVANJE 2019-2022«

V okviru razpisa E-POSLOVANJE 2019-2022, ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska Unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (ESRR), smo v podjetju Soltec d.o.o. uspešno pridobili nepovratna sredstva za izvedbo projekta »Digitalizacija poslovanja podjetja SOLTEC« (krajše: DIGI SOLTEC). V okviru projektnih aktivnosti bomo v podjetju vzpostavili elektronsko izmenjavo med partnerji, izvedli digitalizacijo nastopov na sejmih, vzpostavili novo spletno stran za tuje trge, izdelali produktno-prodajni video in krepili kompetence s pomočjo usposabljanja.

NAMEN OPERACIJE
Namen operacije »Digitalizacija poslovanja podjetja SOLTEC« je preko sofinanciranja upravičenih stroškov vzpostavitve ali nadgradnje elektronskega poslovanja podpreti MSP, ki lahko s prevzemom elektronskega načina poslovanja lažje vstopajo v globalne verige vrednosti in na nove trge, povečajo mednarodno konkurenčnost njihovega poslovanja, izboljšajo in pospešijo interakcijo s poslovnimi partnerji v tujini, učinkoviteje pošiljajo in zbirajo informacije ter izboljšajo odnose v celotni dobavni verigi.

Podjetje Medijski guruji d.o.o. bo v okviru razpisa izvedlo ukrep vzpostavitve elektronske izmenjave med partnerji, ukrep digitalizacija nastopov na sejmih in spletne strani za tuje trge.

Maja Jankovič s.p. bo izvedla aktivnosti usposabljanja za krepitev kompetenc.

Podjetje SPOT, Boštjan Lesjak s.p. bo izvedel ukrep produktno prodajni video.

ELEKTRONSKA IZMENJAVA MED PARTNERJI
Vzpostavitev sistema konfigurator za izmenjavo dokumentov (naročilnic, računov, predračunov, ponudb in ostale proizvodne in tehnične dokumentacije) med podjetjem Soltec in njegovimi distributerji po celem svetu za naročila Pergole Agava. Distributerska mreža bo imela možnost avtomatskega naročanja izdelkov in izmenjave dokumentov povezanih s tem (naročilnic, računov, predračunov, ponudb in ostale proizvodne in tehnične dokumentacije) preko e-rešitve za izmenjavo podatkov. Cilj je drastično zmanjšanje dnevnih obremenitev prodajne ekipe, drastično povečanje prodaje, rast števila distributorjev, rast izvoza in prodaje predvsem na nemškem, avstrijskem ter švicarskem trgu.

DIGITALIZACIJA NASTOPOV NA SEJMIH
Na tujem spletnem prostoru https://www.archiexpo.com bomo predstavili podjetje Soltec z njihovim lastnim »brandom« Bioklimatske Pergole Agave  skupaj s prodajno produktnim videom ter podrobno predstavitvijo izdelka. Cilj je da dosežemo široko publiko, ki na portalu dnevno pregleduje portfelj izdelkov za namene uporabe pri načrtovanju novih projektov ali dodelave obstoječih.

SPLETNE STRANI ZA TUJE TRGE
Vzpostavili bomo popolnoma novo spletno stran z novim konceptom predstavitve Bioklimatske Pergola Agava. Spletna stran bo v slovenskem, hrvaškem, nemškem in angleškem jeziku. Prednosti nove spletne strani bodo večja preglednost, poenostavljenost, moderni izgled, prilagojeno delovanje na vseh napravah (predvsem na mobilnih in tablicah). Spletna stran bo v celoti in v podrobnosti predstavila paradni produkt podjetja Bioklimatsko Pergolo Agava, hkrati pa se bo povezovala s konfiguratorjem Pergole (spletna trgovina), da bodo stranke lahko po predstavitvi izdelka sestavile unikaten izdelek zase.

PRODUKTNO-PRODAJNI VIDEO
Podjetje Soltec še nima produktno prodajnega videa. Ker je podjetje Soltec pred kratkim uspešno prvič na trgu ponudilo bioklimatsko pergolo AgavaTM, ki je plod večletnega dela ekipe inženirjev podjetja Soltec, je za predstavitev podjetja in njihovih izdelkov nujno potrebno posneti produktno prodajni video za promocijo podjetja. Promocijski video bo prikazoval predstavitev podjetja v smislu, da je izdelek Pergola razvit z lastno razvojno ekipo ter tudi patentiran. Prikazan bo tudi proces proizvodnje Pergola, ki poteka na način zagotovitve sledljivosti vseh elementov, ki sestavljajo Pergolo in zagotovitve kakovosti izdelka za dolgotrajno uporabo končnemu uporabniku. Z novim videom se bo podjetje širilo na tuje trge in povečalo svoj domet. Video bomo oblikovali tako, da bo prilagojen širjenju na čim več platformah. Video bo v nemškem in angleškem jeziku.

KREPITEV KOMPETENC – USPOSABLJANJA
Izobraževalni program bo zaposlene ozavestil o pomenu prilagajanja na hitre spremembe in interne izzive, ki jih digitalizacija in uporaba spleta in spletnih aplikacij prinaša. Razumevanje in percepcija zaposlenih o digitalizaciji poslovanja, internetu stvari (IoT) ter infrastrukturnih priložnosti, ki jih ponujajo socialna omrežja močno vplivajo na vključevanje zaposlenih v novosti in na kakovost dela, kar se ne odraža le v uspešni prodaji.

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (ESRR).

Višina nepovratnih sredstev, ki smo jih prejeli za namen izvedbe operacije, znaša 30.000,00 EUR.

Več o nepovratnih sredstvih in EU skladih lahko preberete na www.eu-skladi.si.